Program

LIVING LA VIDA STARTUP

Antreprenoriatul este, deseori, pus pe un piedestal. Mulți tineri sunt încurajați, de la o vârstă foarte fragedă, să pună bazele propriului business atunci când vor crește. Cu toate acestea, calea către a deveni un antreprenor de succes este una destul de complicată. Doar jumătate din businessurile noi ating cinci ani sau mai mult, din cauza numeroaselor obstacole și provocări care se ascund în lumea volatilă a afacerilor, care este în continuă schimbare. Mulți antreprenori (până și cei mai experimentați) nu reușesc să țină pasul.

În cadrul Zilei de Antreprenoriat, Biz reușește încă o dată să reunească antreprenorii români care mută munți, în cadrul unor sesiuni efervescente! Fondatori, antreprenori, tineri entuziaști care au pus bazele unor startupuri de succes, manageri, investitori, business angels, consultanți – în aceeași sală, ascultând aceleași speech-uri și profitând de o oportunitate excelentă de networking și accelerare a succesului business-ului pe care îl reprezintă.

Parteneri

11:00 - 12:30

FROM LOCAL IDEA TO GLOBAL SUCCESS - THE FORMULA FOR CONQUERING THE WORLD OF STARTUPS

Motivul pentru care multe dintre afacerile aflate la început eșuează este faptul că, în esență, nu se dovedesc a fi utile pieței. Cu alte cuvinte, antreprenorii oferă produse și/sau servicii pe care nimeni nu și le dorește cu adevărat. Lucrurile devin, însă, mai complicate atunci când își propun să acceseze o piață internațională. Diferențele culturale, cercetarea de piață, cât și impreviziblul joacă roluri esențiale pe care antreprenorii vizionari trebuie să le ia în calcul atunci când își doresc să țintească din ce în ce mai sus.

Vom discuta cu antreprenori care au cunoscut succesul la nivel internațional pentru a înțelege cum au descoperit și, mai ales, cum au ales să urmeze oportunități ideale de consolidare a businessului pe piețele internaționale. De cât curaj și determinare este nevoie nu doar ca să think outside the bot, ci ca să get out of the box?

SPEAKERI: 

  • Corneliu BodeaCEO Adrem
  • Camelia ȘucuAntreprenor & Fondator ClassIN
  • Felix Pătrășcanucofondator FAN Courier
  • Cristina ChiriacPreședinte CONAF & Founder Flori de IE
  • Radu SavopolCofondator 5 to go
12:30 - 13:00

COFFEE BREAK

13:00 - 14:30

A COLLISION WITH VISION. THE STATE OF STARTUPS IN 2022

Noile tehnologii, cerințele în contină evoluție ale consumatorilor, schimbările economice, de mediu și sociale produc mutații vizibile în peisajul de business. În același timp, acești factori au deschis calea pentru antreprenori către noi orizonturi de business. Însă, pentru a profita de beneficiile pe care aceste disrupții le au de oferit, antreprenorii trebuie să își mențină proaspăt spiritul vizionar și să fie la curent cu toate tendințele în domeniu.

În cadrul acestei sesiuni vom vorbi despre diferitele schimbări din industrie pe care să le urmăriți în 2022 pentru a înțelege cum vă pot fi afectate eforturile antreprenoriale și în ce fel vă puteți ajusta strategia pentru a vă menține businessul în mișcare și a vă menține avantajul competitiv.

  • TURN IT INTO A GLOBAL SUCCESS STORY! Importanța unui mindset global - eforturi de scalare internațională
  • FUND YOUR STARTUP! Oportunități creative de finanțare - cum transformi presiunea financiară în business sustenabil?
  • PURPOSE-DRIVEN STARTUPS - IT’S NOT JUST ABOUT THE MONEY! Afaceri cu sens. Care e elementul must-have în orice startup în 2022?
  • DATA CAN BE HOT! THE MAGIC OF STORYTELLING: FROM NUMBERS TO NARRATIVES. Cum dăm viață cifrelor prin business storytelling?
  • KICK START YOUR BUSINESS THROUGH INCUBATORS & ACCELERATORS. Care este diferența dintre incubatoarele și acceleratoarele de afaceri?
  • VC FUNDS: WHAT ARE THE HOTTEST INVESTMENTS SECTORS IN 2022? Cum reușesc fondurile de investiții să transforme o companie într-un succes?
  • SOLID GROWTH STRATEGY. Strategii de creștere sustenabilă și inteligentă

SPEAKERI:

  • Ovidiu BîrsăDirector Comercial Edenred România
  • Dragoș AnastasiuCEO Eurolines România & Founder Rething România
  • Mircea ȚipleaPartner Amrop & Lecturer BISM
  • Ajay NaqviFounder Dealul cu Afine
  • Alin CopîndeanuCEO & Cofondator, Tudor. Personal Tailor.
14:30 - 15:00

COFFEE BREAK

15:00 - 15:30

WORKSHOP: THE ENTREPRENEURIAL AND INTRAPRENEURIAL JOURNEY

Drumul de la idee la business de succes trece prin etape dificile. Fondatorii de noi businessuri au astăzi aliați puternici încă din primele faze ale afacerilor pe care le lansează. Founder Institute este cel mai mare program din lume de training pentru antreprenori și de sprijin pentru lansarea startup-urilor. Alex Dascălu conduce operațiunile Institutului în Europa de Est și va oferi insight-uri și informații valoroase despre cum poți să scoți la lumină antreprenorul din tine.

  • Alex Dascălu, Lead Director, Founder Institute Eastern Europe și Business Advisor Imperiul Leilor

Speakerii zilei

BE YOUR COMPANY’S INNOVATION ROCKSTAR!

Potrivit experților în inovație, cea mai mare sursă de energie neexploatată din lume nu este nici vântul, nici apa sau soarele, ci se află în interiorul companiilor cu potențial de inovare neutilizat, constrâns sau limitat. Este capacitatea de a inova.

În lumea în care schimbarea accelerează continuu, inovația trebuie să fie „altfel” și „de impact”. Liderii de business trebuie să fie suficient de curajoși pentru a merge pe calea incertitudinii, pentru a explora, a inova și a crea. Pe măsură ce pășesc în această călătorie, businessul crește și evoluează, ideile se dezvoltă, afacerile prosperă.

În cadrul Zilei de Inovație, ne propunem să răspunem la întrebări esențiale – Cum profităm de capacitatea de inovare din cadrul organizației? Cum inovăm într-un mod profitabil și care creează valoare? Cum atragem atenția consumatorilor prin produsele și serviciile noastre disruptive, care contesta status-quo-ul?

Parteneri

11:00 - 12:30

FORWARD-LOOKING LEADERS

Viitorul este singurul interval de timp pe care îl putem influența. Atunci când mințile inovatoare se reunesc și își exprimă viziunile, cunoștințele și megatrendurile după care se ghidează, ne putem imagina cu ușurință viitorul.

Astăzi, inovația este cuvântul cheie numărul 1 pentru avantajul competitiv și capacitatea de a vedea viitorul într-o lumină plăcută și sustenabilă. Vom asculta studii de caz ale unor companii care văd în inovație atuul fără de care nu pot trăi.

  • INNOVATION IS BORDERLESS. Cât de departe poate merge inovația?
  • GREEN TECH, THE NEW KID ON THE BLOCK. Tehnologiile verzi, cele care vor stârni cel mai mult apetitul investitorilor în 2023
  • NFTs & BLOCKCHAIN TRENDS TO WATCH. Trenduri și predicții pentru piața crypto & NFT
  • WHAT DOES THE FUTURE BRING FOR CLOUD? O piață care crește în ritm din ce în ce mai alert
  • CYBER SECURITY STRATEGIES. Metode eficiente de a proteja datele
  • FINTECH, THE GREAT DISRUPTOR. Cum a perturbat Fintech piața financiară pentru totdeauna?
  • SHAPE YOUR E-COMMERCE PROCESSES. Noi căi de a contura strategiile de e-commerce
  • REMOTE WORK & THE GREAT RESIGNATION. Care sunt legăturile dintre remote workplace și inovație?

KEYNOTE SPEAKER
Paul J.R. Renaud
, Professional Certified Coach (PCC), Registered Member of the International Coach Federation (ICF), Author: Who do you serve? An innovative way of looking at teams and how to create a high performing leadership team

SPEAKERI:

  • Vlad Măcelaru, Tech Entrepreneur & Government Advisor
  • Francesco GiovaneBucharest Unit Delivery Manager, Endava
  • Emma ZeicescuDirector of Communications, Philip Morris România
  • Gabriela StănicăChief Information Data Officer & Director e-commerce, Carrefour România
  • Andreea PorojanFintech Partnerships Manager, Raiffeisen Bank România
12:30 - 13:00

COFFEE BREAK

13:00 - 14:00

AIM FOR THE STARS – NEXT LEVEL INNOVATION

Inovația înseamnă ridicarea modului în care oamenii fac lucrurile la un nou nivel. Transformarea activităților în ceva plăcut și ușor de realizat, într-un mod mai eficiente, mai puțin costisitor, mai sigur, mai distractiv și mai atractiv. Inovația ne ajută să creăm un viitor în care cele mai prețioase valori ale speciei umane sunt pilonii de bază: Imaginația, Creativitatea și Ingeniozitatea.

  • IT ALL STARTS WITH EDUCATION. Cum pot universitățile să stimuleze inovația în rândul studenților?
  • THE ETHICS OF AI. Puterea incomensurabilă a AI de a schimba vieți și businessuri
  • SUSTAINABILITY & BUSINESS REPUTATION. Sustenabilitate prin inovație – o reputație verde
  • RESEARCH INFRASTRUCTURE IS A MUST. Investiții semnificative și consolidarea facilităților de bază pentru domeniul cercetării
  • LONG-TERM PARTNERSHIPS FOR PRODUCT INNOVATION. Consolidarea unor parteneriate cheie în inovația de produs
  • CRITICAL THINKING THAT DISRUPTS YOUR WORLD. Gândirea critică, ingredient de bază în inovație
  • FAIL NOW AND FAIL AGAIN. Celebrarea eșecului drept catalizator al succesului în inovație
  • DATA MANAGEMENT STRATEGIES. Tehnici și strategii de valorificare a datelor

SPEAKERI:

  • Alexandru TănasăDigital Business Advisor, Arggo
  • Diana StafieForesight Strategist & Founder FutureStation
  • Tudor Colțan,  Managing Partner BENGA, COLȚAN & Asociații
  • Andra DănăilăManaging Director, Update Advertising
  • Octavian RaduCo-founder, Smart Touch Technologies
14:00 - 14:30

COFFEE BREAK

14:30 - 15:30

FACE TO FACE: INVESTORS VS. STARTUPS

O idee devine inovatoare sau business nu prin ea însăși ci prin obiectivare, prin investiții. La modă, dar și la mare căutare sunt expresii precum business angels, incubatoare de afaceri, crowdfunding. Cum obții sprijinul unui investitor, ce noi modalități de atragere de investiții au startup-urile, care sunt așteptările celor ce investesc astăzi în businessuri aflate la început de drum?

SPEAKERI:

  • Cristian MunteanuFondator și Managing Partner, Early Game Ventures
  • Mihai GuranVP Tech Angels, CEO Guran Consulting Global
  • Alexandru RadoviciCEO OxidOS
  • Sabin DimaFondator Humans.ai
  • Bogdan Lefter, Co-Fondator ATLAS
  • Mihai Bran, C0-Fondator ATLAS

Speakerii zilei

IT’S TIME FOR BUSINESS RESILIENCE

Instabilitatea este noua ordine – trăim într-o perioadă de perturbări globale. Pandemia de coronavirus persistă, instabilitatea geopolitică a escaladat în război, iar recesiunea pare să se apropie pentru foarte multe țări. Crizele globale au modificat totul, extinzând disparitățile economice și creând noi bariere în calea progresului. Pentru mediul de business, „The Great Resignation” aduce cu sine rescrierea relației dintre angajat și angajator. Construirea unei lumi mai bune necesită nu doar o transformare a modului în care privim afacerile, politica și societatea de azi, ci și un ingredient cheie – reziliență.

Într-un moment în care adevărul și ideile noi nu au fost niciodată mai importante, Biz se bazează pe puterea comunității sale pentru a abora noi subiecte de discuție din perspective diferite: am creat un spațiu pentru liderii de business din România pentru a împărtăși idei, a colabora și a rezolva probleme. În cadrul Zilei de Management, analizăm împreună provocările cruciale cu care se confruntă lumea de business din ziua de astăzi pentru a găsi soluții și pentru a crea un mâine mai bun. Vă oferim un mix de perspective fresh asupra celor mai importante probleme cu care se confruntă liderii de astăzi și vă ajutăm să plecați inspirați, pentru a pune cel puțin o idee în practică.

Parteneri

11:00 - 12:30

THE LEADER WHO IS MAKING IDEAS HAPPEN

Ideile ne înalță, ne ajută să ne imaginăm un viitor mai bun. Ne inspiră să ieșim și să creăm acel viitor. Ele sunt sursa inovației, sursa viitorului avantaj competitiv. Ideile nu apar dintr-un algoritm, nu sunt produse de un robot, ci sunt produsul imaginației umane. Pentru a conduce o afacere de succes și sustenabilă, liderii trebuie să fie agili, hotărâți, să se adapteze la factorii macroeconomici și să fie pregătiți pentru a naviga pe valurile schimbării.

Creativitatea în leadership și incluziunea digitală sunt priorități care ajută companiile să se adapteze la dinamica în schimbare a pieței și la presiunile contextuale. În fața unui deficit global de talente și cu o potențială recesiune care se profilează, cum mai găsesc liderii capacitatea de a pune idei în practică în tot acest context volatil? Vom vorbi cu un astfel de lider vizionar și pragmatic despre modul în care oamenii de business ar trebui să-și concentreze atenția și investițiile pentru a crește rezistența pe fondul piețelor în schimbare și a potențialelor perturbări. Ne va împărtăși povești, soluții practice pentru a explora noi tendințe și idei legate de leadership agil, coaching, mental health, învățare continuă, echipe performante, cultură organizațională, diversitate și incluziune.

SPEAKERI:

  • Steven van Groningen,  Corporate Responsibility & Ethics Expert, BISM
  • Iulian Stanciu,  Președinte executiv eMAG
  • Robert Jasinski,  Country Manager, Danone România, Bulgaria și Țările Adriatice
  • Maria MetzCEO, NTT DATA Romania
  • Codruț NicolauCEO, Edenred România și Benefit Systems
  • Dan Crișan, Director Național de Vânzări, PENNY România
12:30 - 13:00

PAUZĂ DE CAFEA

13:00 - 14:30

THE TRANSFORMATIONAL POWER OF LEADERSHIP

V-ați aflat vreodată într-un grup în care o persoană a preluat controlul asupra situației, transmițând o viziune clară, pasiune și capacitatea de a face oamenii să se simtă reîncărcați și plini de energie? Această persoană ar putea fi un lider transformațional.

Leadershipul transformațional este un stil de conducere care poate inspira schimbări pozitive. Sunt manageri energici, entuziaști și pasionați, care se concentrează pe a ajuta fiecare membru al grupului să reușească. Contestă status quo-ul și încurajează creativitatea. Explorează noi moduri de a face lucrurile și noi oportunități de a învăța. Mențin liniile de comunicare deschise, astfel încât angajații să se simtă liberi să împărtășească idei.

SPEAKERI:

Andrei Dunuță, Sales & Public Speaking Trainer, Foundator „Arta de a NU vinde” & SPEAKINGS
Lucian Enaru, Country Manager, Schneider Electric România, Republica Moldova și Armenia
Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate Regina Maria
Anca FotacheDirector General, Centrul de Excelență al Booking Holdings
Andrei PitișCEO, Simple Capital
Mădălina UceanuManaging Partner, CareerAdvisor

14:30 - 15:00

PAUZA DE CAFEA

15:00 - 16:00

WORKSHOP - EMPATHY AS AN INSTRUMENT FOR LEADING

Empatia nu este un soft skill, ci un hard skill. Empatia - capacitatea de a înţelege ceea ce simte şi gândeşte celălalt - nu este un sentiment, ci un atribut cognitiv. Care este crucial când vrei să conduci oameni, pentru că fără empatie nu poţi să îi motivezi sau să convingi pe cei din echipa ta. Fiecare dintre noi ne închipuim că ceea ce îi motivează pe colegi este acelaşi lucru care mă motivează pe mine, că ceea ce mă convinge pe mine îi va convinge şi pe ei. Şi nu e aşa. Pentru că nu gândim la fel şi nici nu simţim la fel, indiferent ce zice cântecul. Din păcate, noi, românii, nu stăm bine la empatie. Din fericire, empatia se poate exersa, structura şi dezvolta. Exact asta începem să facem în acest workshop.

usiness regenerativ.

SPEAKERI:

  • Radu AtanasiuLecturer of Thinking and Deciding in Business, BISM

Speakerii zilei

WELCOME TO THE CREATOR ECONOMY!

Pășim încet și sigur într-un peisaj de business care nu încetează să se schimbe – toate regulile și strategiile trebuie rescrise în timp real. În acest context volatil, cel mai bun mod de a ști ce ar trebui să facem acum este să privim cu încredere spre viitor și să încercăm să ne îndreptăm, cu pași mici, către viziunea pe care o avem în minte, bazându-ne pe puterea marketingului experiențial.

Cum va evolua lumea marcomm în lunile care vor veni? Ce planuri au brandurile pentru finalul de an și următorul?

În cadrul zilei de Media și Marketing, vom descoperi care au fost cele mai responsabile campanii, cele mai creative strategii și eficiente inițiative. Vom aborda provocările întâlnite cel mai des și vom găsi soluțiile de care aveți nevoie pentru a avea succes în 2023.

Parteneri

10:00 - 11:30

THE CREATOR ECONOMY: CONTENT BUILDERS AND INFLUENCERS, UNITE!

Încă din cele mai vechi timpuri, una dintre cele mai bune strategii de marketing a fost publicitatea word-of-mouth. Oamenii sunt mai predispuși să încerce un produs sau un serviciu dacă îl recomandă cineva pe care îl cunosc și în care au încredere. Influencer Marketing este un fenomen care implică, în sine, o relație bazată pe încredere – între un individ și audiența sau, între un brand și consumator. Influencerul este cel care a teleportat și adaptat conceptul de word-of-mouth la noua eră digitală. Deși această formă de marketing pe social media nu este deloc nouă în 2023, brandurile profită de oportunitatea de a construi conexiuni mai puternice și mai autentice cu publicul țintă prin loializarea unor „ambasadori ai brandului” pe termen lung.

Vom descoperi de la unul dintre cei mai valoroși și apreciați influenceri ce înseamnă să fii Community Builder in the Creator Economy. Cum reușește să creeze conținut de calitate și să mențină relații solide, atât cu brandurile pe care le reprezintă, cât și cu audiențele lor?

SPEAKERI:

  • Lucian Mîndruță,  jurnalist
  • Adina VladManaging Partner, Unlock Market Research
  • Alexandra CojocaruPartner, Unlock Market Research
  • Tiberiu MercurianMarketing Director Alpha Bank România & Cultural Entrepreneur
  • Viorel VasileDirector Unitatea Carduri, Alpha Bank România
  • Adrian PăsăricăHead of Marketing, Orkla Foods România
  • Roxana MemeteaManaging Partner, DDB România
11:30 - 12:00

COFFEE BREAK

12:00 - 13:30

STAY RELEVANT: FUTURE-PROOF YOUR MARKETING STRATEGY IN 2023

Ciclul anual de planificare a strategiei de marketing conține, indiferent de industrie, un element cheie -  schimbarea. Aproape orice Marketing Manager care a ajuns la concluzia că „trebuie să existe o modalitate mai bună de a face asta!” are dreptate, iar cele mai eficiente campanii sunt cele care au găsit căi de a face lucrurile într-o manieră smart și creativă, deși contextul s-a dovedit a fi unul provocator.

Schimbarea comportamentelor clienților, creșterea cerințelor de marketing în cadrul businessului și a oportunităților aduse de dezvoltarea tehnologică au intensificat nevoia de a avea o planificare riguroasă, dar și de o permanentă reajustare a strategiei de marketing. Pe fondul incertitudinilor crescute aduse inflație, lanțul de aprovizionare sau potențiala recesiune, marketerii moderni simt nevoia să contribuie în mod activ la crearea strategiei de business, nu doar să o urmeze.

Strategiile de Marketing trec prin schimbări seismice. Tendințele tehnologice sunt atât de volatile, încât ceea ce pare inovator astăzi poate deveni învechit mâine. Ce poți face ca brand pentru a rămâne relevant pe o piață incertă? Cum îți păstrezi echilibrul în nisipuri mișcătoare? Vorbim despre strategii cu impact, care au puterea de a modela și ține, pe cât se poate, sub control viitorul.

SPEAKERI:

  • Bogdan ȚurcanuHead of Marketing, PRO TV
  • Radu Meteș,  Chief Marketing Officer, Sezamo
  • Simona PanaitMarketing & Online Director la Samsung Electronics România and Bulgaria
  • Laurențiu IonHead of Digital & Media pentru Balcanii de Est, PepsiCo
  • George Mușat,  Head of Business Analytics, Publicis Media România
13:30 - 14:00

COFFEE BREAK

14:00 - 15:00

INSIDE THE CREATIVE MIND

Când strategia și creația fac casă bună împreună se nasc campanii de succes la nivel local și internațional. Patru nume cunoscute ale industriei de publicitate locale, cu multe premii în portofoliu, ne prezintă detalii din culisele celor mai puternice campanii de anul acesta, cu suișuri și coborâșuri, schimbări de strategie, provocări și lecții învățate, precum și detalii despre cum va arată o campanie reușită în 2023.

SPEAKERI:

  • Victor Stroe,  Associate Director & Chief Strategy Officer, Leo Burnett
  • Silviu Antohe,  Executive Creative Director, MullenLowe Romania
  • Andreea GhenoiuCreative Partner, Jam Session Agency
  • Raluca KovacsChief Strategy Officer, Publicis România
15:00 - 15:45

NEW REALITY, NEW RULES

Marketingul și comunicarea se schimbă cu viteză super-luminică. Cum reușesc brandurile să țină pasul cu nebunia din jurul nostru și să se distingă din oceanul de "zgomot" care asaltează consumatorii în fiecare moment? Unde găsim inspirația necesară pentru a scoate din monotonie branduri “bizare”, “banale” sau “controversate”? Idei, campanii și lecții din prima linie a comunicării de brand.

SPEAKERI:

  • Oana Bulexa,  Managing Director, MSL The Practice
  • Ciprian SusanuOwner, Dare Digital
  • Raluca TeodorescuHead of Media, Enel România
15:45 - 16:00

COFFEE BREAK

16:00 - 17:00

THE RISE OF A CUSTOMER-CENTRIC CULTURE

Consumatorul de azi se așteaptă la o experiență personalizată, intimă, care să răspundă direct nevoilor sale. În același timp, oamenii din marcomm trebuie să evite să privească doar prin prisma unei singure campanii, ci trebuie să aiba o viziune holistică, contextuală și ancorată la realitate. Specialiștii în marketing trebuie să înțeleagă interacțiunile specifice din întreaga călătorie a clientului și să se concentreze pe o experiență completă, nu doar pe una punctuală.

Vom asculta prezentări ale unor companii care au ținut cont de călătoria consumatorului, de modul în care acesta acționează, gândește și simte prin procesul de cumpărare și vom înțelege de ce CX poate fi un instrument valoros pentru crearea unei experiențe relevante.

SPEAKER:

  • Sam Olawale, Owner, Digital Super Systems
  • Mihai BoncaSenior Consultant, Brand Architects

Speakerii zilei

REGENERATION – THE NEW PARADIGM

Pe măsură ce schimbările climatice accelerează, nevoia urgentă de transformare și regenerare la scară globală este incontestabilă. Economiile vulnerabile sau cele care se află într-o perioadă de redresare adaugă din ce în ce mai multe provocări care au diverse fațete la lista deja lungă de crize cu care ne confruntăm – de la climă, la apă, la defrișări, la pierderea biodiversității, inegalități, nedreptate socială, corupție sau dezinformare.

În acest moment, un lucru este evident –  companiile și brandurile pot fi o forță motrice, iar inovația sustenabilă și orientarea către a avea un impact benefic asupra comunităților îi deosebește pe liderii de business responsabili de alții. Companiile trec dincolo de „a face mai puțin rău” la a genera modele regenerative care se reînnoiesc și cresc.

În cadrul zilei dedicate CSR-ului vom asculta prezentări ale unor speakeri care reprezintă companii-model de bune practici. Descoperă, învață și inspiră-te, pentru că regenerarea este noua paradigmă care trebuie să transforme modul în care gândim și acționăm, în calitate de branduri și persoane, astfel încât să putem implementa schimbările necesare pentru a atinge Obiectivele de Dezvoltare Durabilă. Ziua de CSR va oferi o platformă pentru a discuta modul în care sustenabilitatea are și va avea impact asupra modelelor de business, asupra produselor, serviciilor, tehnologiilor, comunităților, inovației și economiei.

Vino să asculți speech-urile unor cunoscuți CEOs, experți, consultanți, antreprenori, creativi, ONG-uri, într-un spațiu unic pentru învățare în care implicarea, mindsetul sustenabil și creativitatea fac echipă bună. Reunim comunitatea tuturor acelor Change Agents din România pentru a ne apropia cât mai ușor de viitorul sustenabil și vibrant de care avem cu toții nevoie.

Parteneri

11:00 - 12:45

SUSTAINABLE BUSINESS MODELS IN 2023

În orice societate sănătoasă, mediul de business poate fi considerat coloana vertebrală a economiei și a schimbării sociale. Companiile care au obiective de sustenabilitate ambițioase și se implică în mod real pentru atingerea ODD-urilor făcând eforturi susținute sunt cele care contribuie vizibil la păstrarea acestei coloane vertebrale drepte. În plus, toți stakeholderii au mari așteptări de la companii – de a fi un bun cetățean, de a se comporta just, transparent și responsabil și de a lupta împreună pentru un viitor sustenabil.

Vom afla cum își măsoară rezultatele din CSR companiile care sunt exemple de “așa da” în România, cum monitorizează constant progresul obiectivelor economice, sociale și de guvernanță corporativă, dar și cum reușesc să includă încrederea și transparența în strategia de business pe termen lung.

  • THE PATH TO ESG. Paradigma ESG, noul trend global care rescrie regulile sustenabilității
  • SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS - ROMANIA’S PROGRESS. Cum evolueaza România la capitolul Obiective de Dezvoltare Durabilă?
  • IMPACTFUL CEOs. Leadership sustenabil: de la stil de viață la stil de business responsabil
  • PARTNERSHIPS FOR SUSTAINABILITY. Colaborarea și puterea lui “împreună”
  • CREATIVE CSR. Creativitatea ca driver esențial al sustenabilității
  • SMART INVESTMENTS FOR GREEN GROWTH. Investițiile verzi, cadrul favorabil pentru businessuri responsabile
  • EMERGING TRENDS IN CIRCULAR ECONOMY. Gândire sistemică și capacități de inovare în economia circulară

SPEAKERI:

  • Carmen Uscatu & Oana GheorghiuCofondatoare Asociația Dăruiește Viață
  • Cristina HanganuHead of Communication & CSR, Lidl România
  • Anca Ungureanu,  Identity & Communication Director, First VP, UniCredit Bank România
  • Cătălina RomanHead of ESG and Regulatory Affairs, UniCredit Bank România
  • Alice NichitaCorporate Affairs & Sustanability Director, Coca-Cola HBC România
  • Teodora Juravle MărăcineanuHead of Marketing, Electrolux România
12:45 - 13:15

COFFEE BREAK

13:15 - 15:00

ROMANIA’S BRAVE & VISIONARY SUSTAINABLE LEADERS

În fața urgenței sociale și de mediu, rolul companiilor s-a schimbat radical - a avea un scop nu mai este suficient dacă nu este însoțit de un impact real. Câte companii își redefinesc acum sensul într-un mod credibil și real, generând un impact măsurabil care le îndepărtează de greenwashing sau purposewashing?

Numeroși lideri globali ne inspiră prin modul în care transformă modelele de business-as-usual în catalizatori ai sustenabilității, fiind mereu orientați către a crea o zi de mâine mai curată, regenerativă. Împreună, ne vom întoarce privirile către liderii de business din România care conduc afaceri cu sens, către companiile cărora le pasă cu adevărat. Vom examina diferitele complexități și provocări cu care se confruntă, pe măsură ce navighează către o guvernare transparentă și transformațională.

Veți afla cum liderii din România susțin inițiativele ESG și iau constant în considerare nevoile stakeholderilor pentru a îmbrățișa și a îndeplini oportunitățile pe care le oferă sustenabilitatea. Prezentările din cadrul acestei sesiuni vă vor ajuta să împărtășiți know-how și să dezvoltați colaborări viitoare.

  • WHAT’S YOUR STATUS? NET ZERO & CLIMATE ACTION. Proiecte și abordări practice – ce face businessul tău pentru a atenua schimbările climatice?
  • THE ROAD TO A JUST TRANSITION. Cum abordează schimbarea companiile care pun în centrul acțiunilor sale oamenii?
  • MEASURE THE EFFICIENCY OF YOUR CSR ACTIONS. Măsurarea eficienței și rentabilității investițiilor de CSR
  • THE POWERFUL VALUE OF VOLUNTEERING. Încurajarea voluntariatului, o modalitate excelentă pentru companii de a menține ridicat moralul echipelor
  • NGO VOICES. De ce au nevoie ONG-urile de la mediul de business? Ce lipsește și ce arii de investiție pot fi acoperite?
  • THE RISE OF YOUNG CHANGE LEADERS. Tinerii, un motor cheie al luptei pentru combaterea dezastrelor sociale și ecologice
  • TECHNOLOGICAL INNOVATIONS THAT ARE SHAPING SUSTAINABLE DEVELOPMENT. Care e impactul digitalizării accelerate asupra dezvoltării soluțiilor sustenabile?

SPEAKERI:

  • Mihai Boca, After Sales Manager & Sustainability Champion, Nespresso
  • Laura Iane, Creative Director, pastel
  • Maria-Cristina Trepcea, New Business Director, pastel
  • Loredana Hatingher, Business Director, Mantia (Mercury 360)
  • Melania Medeleanu, Fondatoare, Asociația Zi de BINE
  • Teia Ciulacu, Președinte, Asociația Viitor Plus
  • Daniel Matei, Business Development Manager, Impact Hub Bucharest
  • Mathieu Gregori, Fondator & Președinte, ECONOS

Speakerii zilei